IT infrastruktūras uzturēšana

IT infrastruktūras uzturēšana

Veltiet vairāk laika biznesa procesu kārtošanai! Uzticiet rūpes par sava uzņēmuma IT infrastruktūru mums! Lai atvieglotu jūsu ikdienas raizes par vieglākām un sarežģītākām ar IT saistītām problēmām, piedāvājam veikt IT infrastruktūras uzturēšanu jūsu vietā. Parūpēsimies par to, lai iekārtas funkcionētu, novērsīsim tehniskas kļūmes, ja tādas būs radušās, kā arī nepārtraukti uzraudzīsim šīs iekārtas, lai jau savlaicīgi informētu un novērstu iespējamās problēmas, tādējādi maksimāli samazinot iekārtu dīkstāvi. IT infrastruktūras uzturēšanā ietilpst viss, sākot no datora tehniskās apkopes līdz par smalkām niansēm, kas saistītas ar programmatūru, tīkla iekārtu, serveru un jebkuru citu IT infrastruktūrā iekļaujamo iekārtu darbības analīzēm.

  • Datortehnikas piegāde un uzstādīšana;
  • Datoru profilaktiskā apkope pēc izraudzītā ServiceDesk plāna regularitātes (Operētājsistēmu jauninājumu uzstādīšana; Antivīrusa programmatūras darbības pārbaude; Instalētās programmatūras jauninājumu pārbaude; Cieto disku darbības pārbaude un optimizēšana; Operētājsistēmas pagaidu failu tīrīšana; Draiveru versiju un jauninājumu pārbaude; Operētājsistēmas notikumu žurnālu analīze; Datora kopējās darbspējas novērtēšana un rekomendāciju sniegšana; Datora parametru pārbaude, Reģistrēšana kopējā sistēmā; Programmatūras revīzija, video/audio failu pārbaude.);
  • Drukas iekārtu uzturēšana, regulāri maināmo daļu piegāde, iekārtas tehniskā apkope un regulēšana;
  • Tehnikas aizvietošana uz remonta laiku;
  • Klienta datortehnikas remonta loģistika;
  • Datu rezerves kopiju veidošanas procedūras uzraudzība;
  • Tīkla aparatūras uzstādīšana un konfigurēšana;
  • Tīkla risinājumu uzraudzība (Ugunsmūra uzraudzība;VPN risinājuma uzraudzība; Interneta pieejamības un citu ar interneta pakalpojumu sniedzēju saistītu jautājumu risināšana; Maršrutētāju log failu analīze; Konsultācijas);
  • Pieteikumu risināšana attālinātā režīmā;
  • Pieteikumu risināšana klātienē;
  • Serveru nepārtraukta attālināta uzraudzība (Servera lomu/primāro funkciju uzraudzība (AD, DNS, DHCP, FileShare, Exchange, PrintServer u.tml.); Servera cieto disku monitorings; Servera procesora noslogojuma monitorings; Servera operatīvās atmiņas monitorings; Servera komplektējošo daļu bojājumu uzraudzība);
  • Serveru profilaktiskā apkope pēc izraudzītā ServiceDesk plāna regularitātes (Operētājsistēmu jauninājumu uzstādīšanas pārbaude; Antivīrusa programmatūras darbības pārbaude; Instalētās programmatūras jauninājumu pārbaude; Cieto disku darbības pārbaude un optimizēšana; Operētājsistēmas pagaidu failu tīrīšana; Draiveru versiju un jauninājumu pārbaude; Operētājsistēmas notikumu žurnālu analīze; Servera kopējās darbspējas novērtēšana un rekomendāciju sniegšana; Servera parametru pārbaude, ievade kopējā reģistrā; Servera lomu/primāro funkciju pārbaude (AD, DNS, DHCP, FileShare, Exchange, PrintServer u.tml.));
  • E-pasta servera/-u administrēšana;
  • Operētājsistēmu instalācija, uzturēšana (Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8;  Microsoft Windows Server 2003, 2008, 2012; Microsoft Exchange Server; Microsoft SQL Server; Linux, u.c.);
  • Datortehnikas audits, dokumentācija (legalitāte, video/audio);
  • Programmatūras legalitātes audits (papildus video/mūzikas faili);
  • Centralizēta antivīrusa programmatūras darbības uzraudzība un antivīrusu sistēmas administrēšana.
 

atpakaļ uz augšu