Atbalsta dienests

Klientu atbalsta dienests (Service Desk)

Baltijas Informācijas Tehnoloģijas piedāvā klientiem IT sistēmu darbības uzturēšanas ārpakalpojumu, uzņemoties atbildību par sistēmu darbības nodrošināšanu. Klientiem tiek piedāvāti dažādi pakalpojuma nosacījumi, dodot iespēju izvēlēties atbilstošāko servisa līmeni – sākot ar vienkāršu tehnikas remontu, līdz pat garantētai sistēmu darba spēju atjaunošanai avāriju gadījumā.

Uzturēšanas pakalpojumu administrēšanu veic klientu atbalsta dienests:

  • Reģistrē un apstrādā klientu pieteikumus –incidentus, pakalpojumu pieprasījumus, problēmas, izmaiņu pieprasījumi, idejas un sūdzības;
  • Atbalsta dienesta speciālisti servisa pieteikumus atrisina paši (pirmajā līmenī) vai nodot to otrā līmeņa speciālistiem (ekspertiem);
  • Katrs reģistrētais pieteikums tiek risināts, kontrolējot ar klientu noslēgtajā līgumā noteiktos termiņus un citus parametrus (piemēram, reakcijas un novēršanas laikus);
  • Klientam tiek nodrošinātas atskaites par pieteikumu vēsturi, ikmēneša atskaites, statistika;
  • Pēc klientu pieprasījuma tiek sniegta informācija par atvērtajiem pieteikumiem;
  • Piedāvājam klientiem IT aktīvu pārvaldību (IT Asset Management).

Ārpakalpojuma ietvaros BIT speciālisti veic attālinātu sistēmu uzraudzību (monitoringu), IT tehnikas profilaksi un diagnostiku, kā arī veic problēmu novēršanu gan attālināti, gan uz vietas pie klienta. Mēs nodrošinām garantētu IT speciālistu reaģēšanas laiku uz klientu izsaukumiem, kā arī individuālu apkalpošanu – klienta IT sistēmu apkalpošanai tiek piesaistīts konkrēts mūsu IT speciālists, kurš pilnībā pārzina klienta IT infrastruktūru un vajadzības. Klientiem ir pieejamas ikmēneša atskaites par paveiktajiem darbiem, kā arī bezmaksas konsultācijas par tehnikas un standarta programmnodrošinājuma darbības optimizāciju un uzlabošanu.

BIT piedāvā piecus apkalpošanas plānus, kuri atšķiras pēc reakcijas un novēršanas laika uz jūsu pieteikumiem, kā arī ar regulāro darbu plānu un intervālu, kas izpildāmi jūsu infrastruktūras vienībām.

Pakalpojumu plāni

 

atpakaļ uz augšu