No 1992. gada līdz 2002. gadam Baltijas Informācijas Tehnoloģijas nodrošināja servisa pakalpojumus kā autorizēts Compaq Computers Europe servisa partneris. 2002. gadā, apvienojoties Compaq Computers un Hewlett-Packard (HP), BIT kļūst par autorizētu HP servisa centru. 2015. gadā HP oficiāli sadalījās divos uzņēmumos – Hewlett-Packard (HP Inc.) un Hewlett-Packard Enterprise (HPE). Kompānija HP Inc. attīsta un ražo aparatūras, piemēram, monitorus, personāldatorus, planšetdatorus, printerus u.c. Savukārt kompānija HPE attīsta, ražo un nodrošina servisu serveriem, datu glabāšanas risinājumiem un tīkla aparatūrai, kā arī nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu. Ražotāja autorizētu speciālistu vadībā, mēs nodrošinām HP Inc, HPE garantijas apkalpošanu, pēcgarantijas apkalpošanu, profesionālos servisus, rezerves daļu pārdošanu.
SIA „Baltijas Informācijas Tehnoloģijas” kā HP Inc. un HPE autorizēts servisa centrs ir paplašinājis attiecīgo ražotāju pieejamo pakalpojumu spektru – šobrīd mēs papildus nodrošinām:
Šis pakalpojums ietver iekārtas atteikuma, bojājumu vai atslēgšanās gadījumu novēršanu un iekārtas atgriešanu darba stāvoklī. Mūsu servisa centrā ir atbilstoši sertificēti speciālisti, iekārtas, servisa vide un materiāli, kas nodrošina kvalitatīvu un ātru iekārtu remontu, ievērojot HP Inc. un HPE prasības.
Garantijas darbības laikā, maksa par iekārtas diagnostiku netiek piemērota. Noteikums attiecas uz kļūdām, kas ir saistītas ar iekārtas aparatūras iespējamajiem defektiem. Par programmatūras darbības diagnostiku var tik piemērota atsevišķa samaksa.
Pērkot iekārtas, tās tiek komplektētas ar ražotāja noteiktu garantiju. Standarta garantijas nosacījumi darbojas uz iespējamajiem iekārtas tehniskajiem bojājumiem, bet, piemēram, nesedz lietotāja darbības vai bezdarbības sekas, kā nenosaka remontam nepieciešamo rezerves daļu pieejamību kādā konkrētā laika periodā. Lai apmierinātu visu klientu vēlmes un vajadzības un nodrošinātu biznesa nepārtrauktību, būtu ieteicams garantijas noteikumus paplašināt un izvēlēties atbilstošāko segumu klienta vēlmēm. Piemēram, serveriem, kuri darbina biznesa kritiskas aplikācijas lietojumprogrammas (piemēram, grāmatvedības programmu, klientu attiecību sistēmu, reālā laika interneta vietne, un tml.) iesakām izmantot papildus garantijas, kas nosaka augstākus reakcijas laikus problēmu risināšanai vai papildus servisus, piemēram, servisa inženieru ierašanās klienta telpās jau ar nomaināmajām detaļām. Līdzīgs ieteikums būtu izvēlēties arī tīkla iekārtām, datu masīviem un pat datoriem atbilstošus garantijas un atbalsta pakalpojumus. Visērtāk to ir izdarīt, izmantojot Care Pack produktus, kur var izvēlēties dažādus vēlamās garantijas nosacījumus:
– Samazināta iekārtu dīkstāve;
– Darbojas kā garants uzņēmuma ieguldītajiem līdzekļiem HPE un HP Inc. produktu iegādei;
– Sistemātisks un prognozējams atbalsta pakalpojums;
– Fiksētā cena, kurā tiek iekļauts darbs un nepieciešamās detaļas;
– Tieša piekļuve informācijai par produktu un konkrēto problēmu risinājumiem;
– Iespēja izvēlēties reakcijas vai remonta laika saistības;
– Tūlītējs, novērtējams rezultāts.
Servisa nodrošinājuma paketes varat ērti iegādāties un reģistrēt, kā arī tās varat iegādāties ar HP Inc. un HPE produktiem, lai paplašinātu un atjaunotu jau esošās garantijas. Lai iegādātos Care Pack, lūdzu sazinieties ar mūsu tirdzniecības pārstāvjiem: Tālr. +371 67819977 vai, rakstot uz e-pastu sales@bit.lv