Klientu atbalsta dienests

SIA Baltijas Informācijas Tehnoloģijas piedāvā klientiem IT sistēmu darbības uzturēšanas ārpakalpojumu, uzņemoties atbildību par sistēmu darbības nodrošināšanu. Klientiem tiek piedāvāti dažādi pakalpojuma nosacījumi, dodot iespēju izvēlēties vispieņemamāko servisa līmeni – sākot ar vienkāršu tehnikas remontu, līdz pat garantētai sistēmu darba spēju atjaunošanai avāriju gadījumā.

Klientu atbalsta dienests:

  • Reģistrē un apstrādā klientu pieteikumus –incidentus, pakalpojumu pieprasījumus, problēmas, izmaiņu pieprasījumi, idejas un sūdzības;
  • Atbalsta dienesta speciālisti servisa pieteikumus atrisina paši (pirmajā līmenī) vai nodot to otrā līmeņa speciālistiem (ekspertiem);
  • Katrs reģistrētais pieteikums tiek risināts, kontrolējot ar klientu noslēgtajā līgumā noteiktos termiņus un citus parametrus (piemēram, reakcijas un novēršanas laikus);
  • Klientam tiek nodrošinātas atskaites par pieteikumu vēsturi, ikmēneša atskaites, statistika;
  • Pēc klientu pieprasījuma tiek sniegta informācija par atvērtajiem pieteikumiem;
  • Piedāvājam klientiem IT aktīvu pārvaldību (IT Asset Management).

Apkalpošanas plāni

IT infrastruktūras apkalpošanas plāni Neatkarīgais (darbi pēc stundu likmes)EkonomiskaisKlasiskaisBiznessBizness LUX
Datoru skaits, gabNav definētsNav definētsNav definētsNav definētsno 20
Maksa par datora vienību-EUR 15.00EUR 22.00EUR 30.00EUR 36.00
Datora profilakses reižu skaits gadāpēc pieprasījuma122Pēc nepieciešamības
Serveru skaits-līdz 2līdz 5Neierobežotsno 10
Maksa par servera vienību-EUR 30.00EUR 32.00EUR 36.00EUR 36.00
Katra servera profilakses reižu skaits mēnesīpēc pieprasījuma124Pēc nepieciešamības
Katra servera attālināta uzraudzība (monitorings)pēc pieprasījumaNepārtrauktiNepārtrauktiNepārtrauktiNepārtraukti
Cenā iekļautās darba stundas klātienē-248Neierobežots
Stundas likme risinājumiem klātienē (pirmā/nākoša h)EUR 36.00EUR 30.00/22.00EUR 30.00/22.00EUR 22.00-
Problēmu risināšana attālināti, gabEUR 15.00EUR 8.00NeierobežotiNeierobežotiNeierobežoti
IT Atbalsta dienesta darba laiks, darba dienās10.00-16.009.00-17.009.00-17.008.00-19.007.00-21.00
Reakcijas/Ierašanās laiks (Kritisks pieteikums)2h/12h1h/8h1h/4h0.5h/2h0.5h/1h
Novēršanas laiks, no ierašanās brīža. Tiek attiecināts uz programmatūras kļūdām un tām aparatūras problēmām, kuras ir iespējams novērst šajā termiņā (ir pieejamas rezerves daļas vai rezerves tehnika)Nav definēts8h4h2h1h
Tehnikas aizvietošana uz remonta laiku---++
Konsultācijas/IT risinājumu rekomendācijaNeierobežotiNeierobežotiNeierobežotiNeierobežotiNeierobežoti
Rezerves kopēšanas procedūras uzraudzība (1xnedēļā)-++++
Datortehnikas iegāde un piegāde+++++
Atbildīgā IT inženiera nozīmēšana-++++
Bezmaksas datora pārinstalācija*--+++
Bezmaksas drukas iekārtu konfigurācija/pieslēgšana--+++
Drukas iekārtu apkope kvartālā, gbEUR 22.00EUR 22.00EUR 15.00EUR 10.00EUR 10.00
Datortehnikas audits, dokumentācijaEUR 45.00EUR 65.00EUR 100.00EUR 145.00Pēc vienošanās
Nepieciešams līgumsIeteicamsObligātsObligātsObligātsObligāts
Programmatūras legalitātes audits, mūzikas/video failu audits - viena reize (1 dators)EUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00
Citi darbi, hEUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00EUR 22.00
*1 iekārta 1 mēnesī
PAPILDUS
ĀRPUS DARBA LAIKA (Pirmd.-Piektd.)
Problēmas novēršana klātienē (stundas likme)EUR 50/h
Problēmu risināšana attālināti, gab:
EUR 22/gab.
 

atpakaļ uz augšu