Klientu atbalsta dienests

SIA Baltijas Informācijas Tehnoloģijas piedāvā klientiem IT sistēmu darbības uzturēšanas ārpakalpojumu, uzņemoties atbildību par sistēmu darbības nodrošināšanu. Klientiem tiek piedāvāti dažādi pakalpojuma nosacījumi, dodot iespēju izvēlēties vispieņemamāko servisa līmeni – sākot ar vienkāršu tehnikas remontu, līdz pat garantētai sistēmu darba spēju atjaunošanai avāriju gadījumā.

Klientu atbalsta dienests:

  • Reģistrē un apstrādā klientu pieteikumus –incidentus, pakalpojumu pieprasījumus, problēmas, izmaiņu pieprasījumi, idejas un sūdzības;
  • Atbalsta dienesta speciālisti servisa pieteikumus atrisina paši (pirmajā līmenī) vai nodot to otrā līmeņa speciālistiem (ekspertiem);
  • Katrs reģistrētais pieteikums tiek risināts, kontrolējot ar klientu noslēgtajā līgumā noteiktos termiņus un citus parametrus (piemēram, reakcijas un novēršanas laikus);
  • Klientam tiek nodrošinātas atskaites par pieteikumu vēsturi, ikmēneša atskaites, statistika;
  • Pēc klientu pieprasījuma tiek sniegta informācija par atvērtajiem pieteikumiem;
  • Piedāvājam klientiem IT aktīvu pārvaldību (IT Asset Management).

 

atpakaļ uz augšu