Tehnikas garantija

Tehnikas garantija

Baltijas Informācijas Tehnoloģijas visām piegādātajām precēm un risinājumiem nodrošina to standarta ražotāju sniegto garantiju. Tomēr bieži vien saviem patstāvīgajiem klientiem vai projektu gadījumos BIT nodrošina papildus augstāka līmeņa servisus, lai, tādējādi nodrošinātu ātrāku servisu. Tas ietver gan ātrākus reakcijas laikus uz pieteiktajiem bojājumiem, gan ātrākus preču salabošanas vai aizvietošanas laikus.

BIT kā Hewlett-Packard autorizētais servisa centrs, nodrošina garantijas un pēc garantijas autorizētu Hewlett-Packard apkalpošanu tehnikai, neatkarīgi no tā, kur tehnikas ir iegādāta. Mūsu rīcībā ir sertificēti Hewlett-Packard speciālisti (tajā skaitā Datu glabātuvju un Unix sistēmu apkalpošanai).

Baltijas Informācijas Tehnoloģijas nodrošina garantijas servisu, gan tehnikas ražotāja garantijas ietvaros, gan arī tehnikas piegādātāja garantijai.

Tehnikas ražotāja garantija Tehnikas ražotāja garantija nozīmē, ka garantijas darbība un garantijas serviss tiek nodrošināts atbilstoši ražotāja noteiktajiem nosacījumiem. Latvijas likumdošanā paredzētos preces garantijas noteikumus nodrošina preces pārdevējs. Ražotājs vai tā servisa centrs var pieprasīt „Proof of Purchase” – preces iegādes pavadzīmi, čeku, garantijas talonu, neatkarīgi no iespējas noteikt preces garantiju pēc tās seriālā numura.

Tehnikas piegādātāja garantija Tehnikas piegādātāja garantija ir tā, ko apsola pārdevējs, kas pārdod attiecīgo tehniku.

Visbiežāk tā ir tā pati tehnikas ražotāja garantija, kuru pārdevējs papildina ar labākiem nosacījumiem: noorganizē tehnikas bezmaksas sūtīšanu ražotājam un atpakaļ, ātrākus salabošanas laikus un, galvenais, pretimnākošu attieksmi.

Pārdevējs/integrētājs parasti arī uzņemas atbildību par sistēmas darbu kopumā, piemēram, salūztot cietajam diskam, tas ne tikai nomaina disku, bet iespējams arī atjauno operētājsistēmu un aplikācijas.

 

 

atpakaļ uz augšu