Klientu atbalsta dienests

Baltijas Informācijas Tehnoloģijas piedāvā klientiem IT sistēmu darbības uzturēšanas ārpakalpojumu, uzņemoties atbildību par sistēmu darbības nodrošināšanu. Klientiem tiek piedāvāti dažādi pakalpojuma nosacījumi, dodot iespēju izvēlēties atbilstošāko servisa līmeni – sākot ar vienkāršu tehnikas remontu, līdz pat garantētai sistēmu darba spēju atjaunošanai avāriju gadījumā.

Ārpakalpojuma ietvaros BIT speciālisti veic:

  • attālinātu sistēmu uzraudzību (monitoringu), 
  • IT tehnikas profilaksi un diagnostiku, 
  • problēmu novēršanu gan attālināti, gan uz vietas pie klienta. 

Mēs nodrošinām garantētu IT speciālistu reaģēšanas laiku uz klientu izsaukumiem, kā arī individuālu apkalpošanu – klienta IT sistēmu apkalpošanai tiek piesaistīts konkrēts mūsu IT speciālists, kurš pilnībā pārzina klienta IT infrastruktūru un vajadzības. Klientiem ir pieejamas ikmēneša atskaites par paveiktajiem darbiem, kā arī bezmaksas konsultācijas par tehnikas un standarta programmnodrošinājuma darbības optimizāciju un uzlabošanu.

BIT piedāvā dažādus apkalpošanas plānus, kuri atšķiras pēc reakcijas un novēršanas laika uz jūsu pieteikumiem, kā arī ar regulāro darbu plānu un intervālu, kas izpildāmi jūsu infrastruktūras vienībām.